دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازگشت شهر خودرو  بعد از چله نشینی در تهران

بازگشت شهر خودرو بعد از چله‌نشینی در تهران

تمرینات از امروز در ثامن الائمه؛ بازگشت شهر خودرو  بعد از چله‌نشینی در تهران؛ شاگردان سیدعباسی از امروز تمرینات خود را در مشهد پیگیری خواهند کرد.

به گزارش ورزش تیم فوتبال شهر خودرو خراسان که در جدول رده‌بندی لیگ برتر وضعیت مناسبی ندارد و از 10 مسابقه توانسته تنها 2 امتیاز به دست آورد و قعرنشین است، فردا در رقابت‌های یک شانزدهم نهایی جام حذفی میزبان استقلال ملاثانی است؛ با توجه به عدم تعیین سرمربی همچنان داوود سیدعباسی سکاندار شهر خودرویی‌هاست و این تیم را هدایت می‌کند.

از پیش از دیدار هفته دوم مقابل هوادار، بازیکنان شهر خودرو به تهران سفر کردند و تمرینات این تیم نیز در تهران پیگیری می‌شد و صرفا برای انجام مسابقه به مشهد سفر می‌کردند اما به نظر می‌رسد بعد از دوری 40 روزه تمرینات از مشهد، قرار است از امروز تمرینات این تیم در مشهد و ورزشگاه ثامن الائمه پیگیری شود.

حمیداوی مالک شهر خودرو در توضیح این اتفاق گفته بود که اسپانسر تیمش این‌چنین درخواست داشته و در تهران شرایط را برای شهر خودرویی‌ها فراهم کرده است.

گفتنی است که بعد از دیدار با استقلال ملاثانی، جمعه در مشهد مجدداً شهر خودرویی‌ها میزبان خواهند بود و این‌بار در لیگ برتر میزبان استقلال تهران هستند و مصاف دشواری را با یکی از مدعیان قهرمانی لیگ بیست و یکم دارند.

باید دید تمرینات شهر خودرو که تا بازی با استقلال قطعا در مشهد قرار است برگزار شود، بعد از آن چه سرنوشتی دارد و آیا این جلسات تمرینی در مشهد ادامه پیدا خواهد کرد یا به روال سابق و هفته‌های گذشته بر می‌گردد و مجدداً بازیکنان شهر خودرو به تهران سفر می‌کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋